tyle kucy w tak małym samochodziku .. będzie "latało" po drogach i niejednego germańca sponiewiera .. dosłownie :twisted:
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org
Warsztat samochodów włoskich
www.flar-ital.pl
Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW
Ciekawe jakie będą osiągi no i jak tak mały samochód będzie się zachowywał przy dużych prędkościach
Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.
Wow :shock: będzie pocisk!
Hmmm, 230 konny, 1.8 litrowy turbodoładowany silnik.
Powiem szczerze, że liczyłem na unowocześnioną tradycyjną V6-tkę, być może doładowaną.
Ciekawe z jakiej "stajni" będzie ten silnik? A może będzie to konstrukcja AR?
Ma ktoś o tym jakieś informacje?
wydaje mi się ze po wstawieniu ciężkiego V do takiego krótkiego auta zabiło by jego prowadzenie... nie dziwie się ze wybrali doładowane, rzędowe 1.8 .. dużo lżejsze ..Napisał Hammer
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org
Warsztat samochodów włoskich
www.flar-ital.pl
Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW
Tak, faktycznie, taki silnik jest lżejszy. Ale to dowodzi, że inżynierowie (właściwie to księgowi) poszli po najmniejszej linii oporu, bo przecież można było zmodyfikwać V6-tkę, zastosować stopy aluminium, nowoczesne kompozyty i inne tworzywa. Ale wtedy cena takiego auta poszłaby pewnie kilkanaście procent w górę. I tego właśnie mi żal.Napisał fr33
i kto by to im kupił wtedy?Napisał Hammer
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org
Warsztat samochodów włoskich
www.flar-ital.pl
Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW
Tak na trzeżwo patrząc zastanawiam się ile polski rynek jest w stanie zakupić MiTo GTA i jak wysoko poszybuje jego cena ?
A kto kupuje Mini, Audi i Mercedesy w najmocniejszych wersjach :wink: ?Napisał fr33