Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: przepływka bez sensora temp

  1. #1
    viruskill
    Gość

    Domyślnie przepływka bez sensora temp

    Testował ktoś z was przepływkę na 3 biegu do odcinki jakie wartości wam pokazuje ?? air flow ?

    u mnie przy 6300 rpm jest ok 409
    na jałowym przy ok 840 rpm 11,2

    Szukam przyczyny bo czasem gtv zasuwa jak szalona a czasem jak by miała przyczepę za sobą :/

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nysa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 3.0 V6 24v
    Postów
    86

    Domyślnie

    jaki silnik

  3. #3
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    2.0 16v ts 150 KM

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nysa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 3.0 V6 24v
    Postów
    86

    Domyślnie

    to nie pomogę

  5. #5
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,475

    Domyślnie

    Wartości są raczej za małe.Góra powinna być 480
    Podaj mi symbol tej przepływki to zobaczę w katalogu dokładnie
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  6. #6
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    Tak ale ta wartosć była przy ok 6300 rpm jeszcze troche rpm zostalo
    --------------------
    to jest nr wkladu
    BOSCH
    762 05 3A
    s20
    -------------------
    a to na obudowie przepływki
    0 280 217 111
    -------------------

    czepiam się wszystkiego pokoleji zaczołem od szczelności dolotu. Zmieniłem regulator napięcia na ori magnetii napięcie jest na poziomie 14,2 V ale czasem w alfa diagu się wacha od 13,3-14,2 i teraz mam pytanie kolejne czy alfa diag odczyt napięcia bierze z ecu to co on sczytuje czy z gniazda diagnostycznego ?

  7. #7
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,475

    Domyślnie

    Niestety nic o tej przepływce nie mam.
    Ale w przepływkach póżniejszych do 2.0 TS jest do 480
    Z tym napięciem to skacze ot tak sobie ? Czy podczas włączanie czegoś?
    Sprawdz styki plus
    Alternator -rozrusznik akumulator.
    Minus masa silnik, masa nadwozie,masa akumulator.
    Nie zaszkodzi sprawdzić samą wtykę do ecu.
    Programy biorą napięcie z ECU
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #8
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    na postoju bez załanczania czeko kolwiek tak się dzieje i to mnie bardzo nie pokoji. Sprawdzalem styki wymienilem aku, ten regulator ze szczotkami ori, jeszcze mi zostala wiazka do ecu sprawdzic. bo jak sa wilgotne dni to lepiej jedzie tak lekko i napiecie sie utrzymuje wyzej ponad 14 v a jak jest sucho i cieplo napiecie zazwyczaj jest nizsze i sie waha to auto przymul straszny. Ale tak nie jest zawsze.

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    podepnę się pod temat, robiłem dzisiaj diagnostykę z czystej ciekawości i na biegu jałowym przepływomierz pokazywał ok 10 - 11 kg/h, jednak po ponownym uruchomieniu silnika pojawiły się objawy, jakie zauważyłem nieco ponad miesiąc temu, czasem zdarza się, że silnik nie trzyma wolnych obrotów, jest mułowaty i szarpie i dzisiaj zauważyłem, że w tym przypadku przepływka pokazywała dla biegu jałowego ponad 40 kg/h
    przeszło samo po kilkukrotnym przegazowaniu na wyższe obroty, podczas jazdy jest podobnie
    nigdy po pierwszym uruchomieniu silnika, zawsze po uruchomieniu np po przejechaniu 10 - 15 km i krótkim postoju
    po 8 godzinach stania, np kiedy jestem w pracy, potem odpalam i jadę do domu bez dziwnych zachowań, a do pracy jadąc, zatrzymuję się w sklepie i potem mam takie objawy
    jeśli jest wszystko ok, to wartość ilości powietrza jest stała dla danych obrotów, a napięcie czasem tylko się zmienia
    czyżby bliski koniec przepływki?

    verdebiancorosso

  10. #10
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    hmmm Ciekawy przypadek. U mnie pokazuje zawsze na wolnych w okolicach 11 kg, A dzis probowalem usunac awarie abs przed zima ale fiat ecu scan wykrywa abs podaje kod iso ale jest unsuported i nie moge sie polaczyc z nim :/ Mieliscie podobny problem ??

Podobne wątki

  1. [159] 159, 1.9jtdm, problem z odpalaniem-wzrost temp do max,komunikat o wys.temp.cieczy
    Utworzone przez majeczka w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 23-11-2015, 21:01
  2. Włączenie czujnika-sensora
    Utworzone przez pbor w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 19:25
  3. Przepływka pokazuje minusową temp
    Utworzone przez fazzi55 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-05-2013, 19:54
  4. [156] temp cieczy chłodzącej a temp rzeczywista silnika
    Utworzone przez b.pawelek w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-05-2008, 17:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory