Witam,
Samochód kolegi Fiat STILO z silnikiem dobrze nam znanym 1910 JTD CF3 8V 115KM/85 KW
Mam problem z sterownikiem silnika : bosch 0281 011 421
Mechanik po odpięciu akumulatora nie dokręcił masy po czym po odebraniu samochodu pojechałem na myjkę i jak go umyłem samochód już nie odpalił.
1. Podłączyłem sobie go pod komputer - sprawdzenie ciśnienia na listwie podczas odpalania - 400 bar - OK
2. W zakładce błędy: p0201 p0202 p0203 p0204 błędy obwodów wtryskiwaczy.
3. Odpięliśmy wtyczki do wtrysków efekt błędy te same.
4. Wyciągnęliśmy ECU (okazało się nieoryginalne z alfy) i je rozebraliśmy w efekcie niewielkie ogniska korozji na obwodzie drukowanym - chcieliśmy to przetrzeć szmatką ale jeden tranzystor praktycznie odpadł - zdjęcia :
https://drive.google.com/file/d/0Bwd...ew?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0Bwd...ew?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0Bwd...ew?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0Bwd...ew?usp=sharing
Pytania:
1. Czy ktoś naprawiał taki sterownik silnika diesla i gdzie w obwodzie płytki drukowanej znajduje się część sterowania wtryskami.
2. Czy odpadnięty tranzystor należy do obwodu sterowania wtryskami.
3. Jakie napięcia i opory powinny znajdować się na poszczególnych pinach obwodu wtryskiwaczy.
4. Pytanie do osób mających już styczność z problemem: Czy nie lepiej zamówić cały zestaw ECU kluczyki stacyjka itd. z linku poniżej:
http://allegro.pl/immo-sterownik-stacyjka-0281011421-stilo-1-9-jtd-i5123509145.html
Za każdą sugestię i pomoc ogromnie dziękuję...