Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Temat: p0201-4 błąd obwodu wtryskiwaczy - uszkodzenie ECU

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie p0201-4 błąd obwodu wtryskiwaczy - uszkodzenie ECU

    Witam,
    Samochód kolegi Fiat STILO z silnikiem dobrze nam znanym 1910 JTD CF3 8V 115KM/85 KW
    Mam problem z sterownikiem silnika : bosch 0281 011 421
    Mechanik po odpięciu akumulatora nie dokręcił masy po czym po odebraniu samochodu pojechałem na myjkę i jak go umyłem samochód już nie odpalił.
    1. Podłączyłem sobie go pod komputer - sprawdzenie ciśnienia na listwie podczas odpalania - 400 bar - OK
    2. W zakładce błędy: p0201
    p0202 p0203 p0204 błędy obwodów wtryskiwaczy.
    3. Odpięliśmy wtyczki do wtrysków efekt błędy te same.
    4. Wyciągnęliśmy ECU (okazało się nieoryginalne z alfy) i je rozebraliśmy w efekcie niewielkie ogniska korozji na obwodzie drukowanym - chcieliśmy to przetrzeć szmatką ale jeden tranzystor praktycznie odpadł - zdjęcia :

    https://drive.google.com/file/d/0Bwd...ew?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/0Bwd...ew?usp=sharing
    https://drive.google.com/file/d/0Bwd...ew?usp=sharing
    https://drive.google.com/file/d/0Bwd...ew?usp=sharing

    Pytania:
    1. Czy ktoś naprawiał taki sterownik silnika diesla i gdzie w obwodzie płytki drukowanej znajduje się część sterowania wtryskami.
    2. Czy odpadnięty tranzystor należy do obwodu sterowania wtryskami.
    3. Jakie napięcia i opory powinny znajdować się na poszczególnych pinach obwodu wtryskiwaczy.
    4. Pytanie do osób mających już styczność z problemem: Czy nie lepiej zamówić cały zestaw ECU kluczyki stacyjka itd. z linku poniżej:
    http://allegro.pl/immo-sterownik-stacyjka-0281011421-stilo-1-9-jtd-i5123509145.html

    Za każdą sugestię i pomoc ogromnie dziękuję...

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    śladami korozji to bym się nie przejmował, gorsze jest to odłączenie masy... chyba to było powodem że tranzystor "wyparował", tak na dobrą sprawę, nie wiadomo co jest jeszcze uszkodzone, lub będzie w najbliższym czasie... wg mnie , jedyna opcja bez stresu to zakup zestawu...

Podobne wątki

  1. Brak pomysłu błedy P0201-4
    Utworzone przez korokines w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-12-2018, 22:58
  2. P0201 i P0500 - poszarpywanie autem 2.0 V6
    Utworzone przez maestro w dziale 166
    Odpowiedzi: 109
    Ostatni post / autor: 29-07-2016, 10:50
  3. [159] Schemat obwodu elektronicznej przepustnicy
    Utworzone przez toyman w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-07-2012, 08:38
  4. [146] 000A czyli błąd obwodu sondy
    Utworzone przez skopek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-02-2010, 19:12
  5. Błędy P0443 i P0201 do P0204 Co z tym zrobić?
    Utworzone przez siwcu w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-01-2010, 18:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory