Witam, otóż mam podniesioną moc w swojej 147'ce a więc i trzeba kontrolować temperaturę oleju, gdyż 8v nie ma chłodnicy, mam pytanie jaki kupić czujnik, i gdzie go zamontować?
Dziękuje za wszelakie linki i odpowiedzi. Pozdrawiam
Witam, otóż mam podniesioną moc w swojej 147'ce a więc i trzeba kontrolować temperaturę oleju, gdyż 8v nie ma chłodnicy, mam pytanie jaki kupić czujnik, i gdzie go zamontować?
Dziękuje za wszelakie linki i odpowiedzi. Pozdrawiam
A nie lepiej założyć chłodnicę oleju od 16v?
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Jeśli chcesz dobry wskaźnik w stosunkowo niskiej cenie to z mojej strony mogę polecić AutoGauge Peak.. seria Peak charakteryzuje się lepszymi "bebechami" niż niższe serie AutoGauge i ma również dokładniejsze czujniki w zestawie, zapisuje również najwyższą osiągniętą wartość.. o serii "Warning" słyszałem że pokazuje bardziej pogodę niż prawidłowe wskazania.. natomiast u siebie mam 3 wskaźniki z serii Peak i nigdy nie miałem problemów z dziwnymi wskazaniami, czy skokami nagłymi.. po prostu pokazuje jak jest i do tego dobrze wygląda za stosunkowo niską cenę..
Czujnik od temperatury oleju wpina się po zastosowaniu adaptera w podstawkę filtra oleju wykręcasz jedną wolną śrubkę, wkręcasz adapter, do tego czujnik, ciągniesz kabel ładnie do wnętrza, ciągniesz zasilanie, wpinasz i masz gotowy wskaźnik.. Potrzeba tylko gdzieś go umiejscowić..
Seria peak jest oparta na silniku krokowym, ktory przy kazdym wlaczeniu zaplonu i dotarciza zasilania dobukladu bada zakres pracy - czyli tzw. Open ceremony wg. Tujningowcow. Charakteryzuje sie to tym ze przy kazdym wlaczeniu auta silbik krokowy zestraja swoja skale pracy na nowo. Dzieki temu unikasz problemu z rozregulowaniem wskazowki. Sam czujnik wkrecasz w podstawke jak napisane w poscie wyzej. Trzeba tylko pamietac aby owinac gwint czujnika tasma to zlaczy gazowych, bu cisnienie oleju nie powodowalo nieszczelnosci oleju przy czujniku