Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: rozrząd v6 tb blokada rozrządu

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Futrzak
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Wojkowice
    Auto
    GTV 2.0 V6 TURBO oraz VW Passat 2.8 V6 30V 4motion
    Postów
    110

    Domyślnie rozrząd v6 tb blokada rozrządu

    Dziś usłyszałem że mechanik nie wie jak założyć rozrząd pominę fakt że w zeszłym tygodniu pytałem go o to.
    Dostarczyłem mu dziś instrukcje z łopatologicznym opisem. Było w niej napisane iż jest potrzebna blokada na wał?
    Faktycznie jest ona niezbędna? Jeśli tak to czy ktoś ze Śląska jest w stanie ją udostępnić?
    Jeśli nie to jak ją zastąpić lub jak działać aby nie zchrzanić?

    Druga sprawa to mechanik twierdzi że tak wolno mu idzie bo izolacja tłoków musi wyschnąć. Dostał uszczelniacze cylindrów więc czy coś oprócz nich trzeba zaaplikować pomiędzy blok a cylindry?
    Pomijam fakt że cylindry zostały założone tydzień temu.

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nysa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 3.0 V6 24v
    Postów
    86

    Domyślnie

    zmień mechanika, choć ciężko będzie znaleźć kogoś kto będzie chciał poskładać rozbabrany silnik.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar fajf
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR Spider 2.0TS `97 Hardtop
    Postów
    527

    Domyślnie

    jezeli mechanik przyznaje sie ze nie umie to załatwiaj blokady bo będzie bida, dobry fachowiec złoży bez blokad jeżeli rozkłada, ale nie ma tez gwarancji że coś sie nie przestawi o ząbek czy dwa, pisz prosbe na swoim regionie a potem jednak zmien mechanika...

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,304

    Domyślnie

    nic nie jest potrzebne, tylko wiedza mechanika
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Pod tuleje cylindrów idzie tylko oring i nic wiecej.
    Do rozrządu nie trzeba, a nawet chyba nie ma blokad, są znaki na wałkach rozrządu.
    Przy okazji roboty o regulacji luzów zaworowych chyba wspominać nie muszę. Warto rzucić okiem na stan napędu pompy oleju bo ten element lubi zawieść po pewnym przebiegu.
    Ostatnio edytowane przez QBA ; 30-07-2013 o 22:37
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Futrzak Zobacz post
    Druga sprawa to mechanik twierdzi że tak wolno mu idzie bo izolacja tłoków musi wyschnąć. Dostał uszczelniacze cylindrów więc czy coś oprócz nich trzeba zaaplikować pomiędzy blok a cylindry?
    Pomijam fakt że cylindry zostały założone tydzień temu.
    co to za mody? chyba ten silnik długo nie pochodzi

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Futrzak
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Wojkowice
    Auto
    GTV 2.0 V6 TURBO oraz VW Passat 2.8 V6 30V 4motion
    Postów
    110

    Domyślnie

    no właśnie silnik kapitalny remont. Z tym uszczelnieniem cylindrów to nieporozumienie było jednak. Brat mi przekazywał ale faktycznie nic tam nie poszło oprócz uszczelniacza. Co do luzów zaworowych to są ustawione przez zakład który regenerował głowice.
    Zobaczymy dziś co mechanik powie.
    A na pewno jest blokada na wał. Tak przynajmniej wskazuje manual.

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Futrzak Zobacz post
    A na pewno jest blokada na wał. Tak przynajmniej wskazuje manual.
    na pewno jest ale nie jest konieczny, mozna sobie spokojnie poradzić bez zakładania blokady na koło zamachowe

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Futrzak
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Wojkowice
    Auto
    GTV 2.0 V6 TURBO oraz VW Passat 2.8 V6 30V 4motion
    Postów
    110

    Domyślnie

    Niezły numer. Okazało się że mechanik nie umiał znaleźć oznaczeń na wałkach szukał przy korpusie a wgl nie patrzył na środek wałka a przecież tam są oznaczenia.
    Problem rozwiązany rozrząd założony.

Podobne wątki

  1. blokada rozrządu jtd 16v
    Utworzone przez macki2go w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-05-2013, 19:56
  2. Blokada rozrządu T.S
    Utworzone przez Kazek w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-03-2013, 22:57
  3. blokada rozrządu
    Utworzone przez aniucha05 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-12-2011, 12:20
  4. jtd 1,9 16V blokada rozrządu
    Utworzone przez liked w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-02-2011, 22:31
  5. [145] blokada rozrządu
    Utworzone przez czopas88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-04-2009, 18:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory