Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Tylko jeden kluczyk-proszę o rady ;)

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kkameleon
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    dolnośląskie
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 16V JTD 150 KM
    Postów
    28

    Domyślnie Tylko jeden kluczyk-proszę o rady ;)

    Witam,niestety posiadam tylko jeden kluczyk do mojej Alfy 147 FL i nie posiadam karty kodów.Ponieważ próba nawiązania kontaktu z poprzednim właścicielem nie powiodła się chciałabym dorobić brakujące elementy. Za pomocą wyszukiwarki odnalazłam wiele postów na ten temat i mniej więcej ustaliłam sobie "plan działania"niestety przyznaję że jestem kompletnym laikiem i nie wszystko jest dla mnie zrozumiałe w związku z czym proszę bardziej doświadczonych kolegów(i koleżanki) o pomoc.Poniżej przedstawiam co planuję zrobić i liczę na podpowiedź czy dobrze rozpisałam kolejność i czy o czymś nie zapomniałam(nie chciałabym kupić czegoś co mi się nie przyda lub okaże się niewłaściwe).
    1-zakup nowej surówki i pustego pilota 3 przyciskowego(allegro)
    2-doszlifowanie surówki w punkcie zajmującym się tym
    3-zakup używanego kluczyka do 147 (czy FL ma znaczenie?)i przełożenie wnętrza do nowego pilota
    4-wyrobienie karty kodów w serwisie
    5-zaprogramowanie nowego kluczyka(z wnętrzem od innego pilota) przez jakiegoś "magika" który ogarnia takie tematy
    Czy coś pominęłam? Czy to sprawi że nowy kluczyk będzie otwierał drzwi/bagażnik i odpalał auto?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Monia
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Warszawa (Białystok)
    Auto
    Alfa Romeo 147 FL - 2005r - 1.9 jtd
    Postów
    81

    Domyślnie

    nie wiem, lepiej dorob, ja mialam jeden zgubilam i zaplacilam za holowanie do aso, karte kodow i wyrobienie nowego sporo bo... 2,800 zl...! Ubezpiecznie mi tego nie pokrywalo.. takze nie zycze nikomu

  3. #3
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 było