Witam . Chcę wymienic rozrzad u siebie alfa 166 2.5 v6 czujnik zegarowy wkrecony znaki na koncu wałków sie zgadzają z GMP dlatego nie mam zamiaru sciągac kół zębatych, ale teraz pytanie czy i gdzie mozna zblokowac wał zeby odkrecic koło pasowe ?
Witam . Chcę wymienic rozrzad u siebie alfa 166 2.5 v6 czujnik zegarowy wkrecony znaki na koncu wałków sie zgadzają z GMP dlatego nie mam zamiaru sciągac kół zębatych, ale teraz pytanie czy i gdzie mozna zblokowac wał zeby odkrecic koło pasowe ?
Skrzynia na P i wał zablokowany.
Wybacz kolego ale umnie choc mam skrzynie na P to wał korbowy nadal sie obraca i na dodatek jak odpalam samochod to na P i się obraca, napisz jakim cudem ty blokujesz wał korbowy skrzynią na P ?
Faktycznie, fail z mojej strony. Będziesz potrzebował blokady koła pasowego.
nie wiem jak to wygląda w V6 ale ja jak miałem problem to zapierałem klucz płaski np 17 o ząbek koła pasowego i opierałem o cos albo robiłem jakaś podporę i wtedy drugą ręką odkręcałem
Ostatnio edytowane przez QBA ; 28-05-2012 o 22:49
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
dzieki ale juz mam odkrecone teraz czekam na rozrząd i pompe zaryzykuje jak sie znaki nie bedą zgadzac bede koła luzował
Ryzykant, ale jak ktoś lubi kilka razy.....(tak szczerze to też myślałem że tego nie trzeba, tamto na znaki, gmp na śrubokręt do czasu aż sam tego nie rozebrałem)
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
"Człowiek mądry uczy się na własnych błędach. Bardzo mądry na cudzych"