Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Temat: Kupno alfa 156 2.0ts- prośba w doradzeniu, czy warto.

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2015
    Auto
    chwilowo brak
    Postów
    11

    Domyślnie Kupno alfa 156 2.0ts- prośba w doradzeniu, czy warto.

    Witam,
    chcę kupić alfę (jak pewnie każdy na tym forum). Wstyd mi trochę pisać w tej sprawie, ale wierzę, że ktoś mi doradzi i poważnie potraktuje moje zapytanie. Jeśli mam być zbryzgany wezmę to na klatę, jednak raczej proszę o wyrozumiałość
    Jak w temacie chcę kupić alfę 156 z silnikiem 2.0 ts. Nie znam się za dużo na mechanice, ale czytam to forum od dość dawna i wiem, że ten model z tym silnikiem należy do jednych z najbardziej awaryjnych. Jednak wierzę też, że jest to spowodowane raczej niedbalstwem niż po prostu "stało się".
    Od momentu kiedy zdecydowałem się na zakup nowego samochodu w głowie mam tylko alfę romeo, a już tym bardziej jeden egzemplarz: http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...tml#4648b6cb36.
    Tak jak mówiłem wstyd mi się przyznać, ale nie operuję dużym budżetem na tą chwilę i biorąc pod uwagę koszty, które muszę ponieść od razu po zakupie mogę przeznaczyć na zakup około 5000tys. zł.
    Po rozmowie z właścicielem powiedział mi, że na tą chwilę do wymiany będą świece i zrobienie geometrii kół.
    Pytanie teraz do Państwa, czy porywać się na to auto czy poszukać czegoś innego? Po opisie widać, że autko prowadzone dość fajnie jeśli chodzi o rachunki i wydatki. A jaka jest Wasza opinia?
    Pozdrawiam i liczę na szczere wypowiedzi.

  2. #2
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    Po za tym, że panewki padają - ale to już wiesz - koszt utrzymania jest ździebko wyższy niż typowego dupowozu.
    - 8 świec
    - wariator
    - falujące obroty