Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: 1.4 turbo nie ładuje

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    była:GT Q2 1.9, Mito 1.4TB Jest:KIA Sportage XL AWD AT 2.0 CRDi, Honda HRV 1.5 i-VTEC CVT Executive
    Postów
    141

    Domyślnie 1.4 turbo nie ładuje

    Mito żony stwierdziło, że mi zrobi psikusa.. wywala błąd P0621 (i mnóstwo innych ale to już chyba przez spadek napięcia) ktoś pomoże wyjaśnić gdzie szukać? fes pisze że to jakieś przebicie masy chyba na konektorze D+ alternatora (z pamięci) czy jakoś tak. W spisie błędów odb znalazłem, że ten błąd to niby Generator Lamp L Control Circuit Malfunction* jak się zabrać do tego i co posprawdzać? Jak podpiołem do GT i podładowałem to mi się udało do domu dojechać (z błędami vdc, bez wspomagania itd)

    Sugestie mile widziane

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    tutaj check lista..... nie mam dojścia do 5530AB, check alternator
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 19-05-2014 o 20:24

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    była:GT Q2 1.9, Mito 1.4TB Jest:KIA Sportage XL AWD AT 2.0 CRDi, Honda HRV 1.5 i-VTEC CVT Executive
    Postów
    141

    Domyślnie

    no i okazało się, że.... pękła mi obudowa alternatora

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    Miałem to w Punto kiedyś, a Mito w sumie na punciaku jest oparte

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    była:GT Q2 1.9, Mito 1.4TB Jest:KIA Sportage XL AWD AT 2.0 CRDi, Honda HRV 1.5 i-VTEC CVT Executive
    Postów
    141

    Domyślnie

    ja się teraz zastanawiam, co za kreton wymyślił alternator tak nisko pod silnikiem co by go zalewało, a na dodatek tak ułożony, że trzeba czynnik z klimy spuszczać i wyjmować sprężarkę żeby się do niego dostać....

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał zero2 Zobacz post
    ja się teraz zastanawiam, co za kreton wymyślił alternator tak nisko pod silnikiem co by go zalewało, a na dodatek tak ułożony, że trzeba czynnik z klimy spuszczać i wyjmować sprężarkę żeby się do niego dostać....
    Patent z pękająca obudową alternatora jest znany we Fiacie od czasów punto 1. Pozniej było punto 2 i to samo oraz później grande i również kontynuacja. Jak widać tradycja ciągle żywa

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,598

    Domyślnie

    W alfach problem dotyczy aut "pozbawionych" osłon silnika
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    była:GT Q2 1.9, Mito 1.4TB Jest:KIA Sportage XL AWD AT 2.0 CRDi, Honda HRV 1.5 i-VTEC CVT Executive
    Postów
    141

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    W alfach problem dotyczy aut "pozbawionych" osłon silnika
    Tylko, że ja tą osłonę mam i zawsze na swoim miejscu była :/ także wychodzi na to, że nie tylko..
    Ostatnio edytowane przez zero2 ; 29-05-2014 o 17:09

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,598

    Domyślnie

    Tych osłon jest 3 sztuki - dolna i dwie boczne. Sprawdź czy właśnie boczna masz w jednym kawałku i prawidłowo połączoną z dolną - MiTo często uszkadza je na krawęznikach
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    była:GT Q2 1.9, Mito 1.4TB Jest:KIA Sportage XL AWD AT 2.0 CRDi, Honda HRV 1.5 i-VTEC CVT Executive
    Postów
    141

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Tych osłon jest 3 sztuki - dolna i dwie boczne. Sprawdź czy właśnie boczna masz w jednym kawałku i prawidłowo połączoną z dolną - MiTo często uszkadza je na krawęznikach
    normalnie to aż mi głupio.. bo jak się położyłem pod gokartem to normalnie, bocznych osłon to nie ma wogóle (albom ja ślepy), tylko ta główna

Podobne wątki

  1. Alternator słabo ładuje. Co może być?
    Utworzone przez Przemek147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-11-2015, 10:40
  2. [Brera] Turbo w 2,4jtdm ładuje max 0.5 bara, rura mi zmiękła/od IC :)/
    Utworzone przez baksiu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-11-2014, 22:18
  3. [145] Rozładowany akumulator,prostownik nie ładuje
    Utworzone przez nec2nd w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 25-09-2012, 18:09
  4. Pomocy alfa nie ładuje i warjuje
    Utworzone przez wojti w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-12-2011, 19:40
  5. NIE ŁADUJE AKUMULATORA - CZY WALNIĘTY ALTERNATOR???
    Utworzone przez BlaCkMagic w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-11-2007, 19:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory