Jak w temacie.
Czy się da, co trzeba przełożyć oprócz motoru, skrzyni i obrotomierza
Jakie koszty, problemy itp.
Pozdrawiam.
- Rafał
Jak w temacie.
Czy się da, co trzeba przełożyć oprócz motoru, skrzyni i obrotomierza
Jakie koszty, problemy itp.
Pozdrawiam.
- Rafał
Taniej będzie kupić benzynę np. 1.8MPI i wtedy dłubać.
Dość sporo grzebania jest przy swapach na inne paliwo. Praktycznie wszystko musisz wymieniać od wlewu paliwa, baku, pompe paliwa, przez ABS, przerabianie łap silnika, całą instalacje elektryczną. Serio, nie opłaca się.
Dzięki za odp.
Nie pomyślałem o dodatkach typu wlew paliwa.
Faktycznie lepiej kupić 1.8, ale tam dochodzą hamulce jeszcze itp.
W sumie to chyba mało opłacalny zabieg...
Pozdrawiam.
- Rafał
Przetarłeś szlak z zaciskami to dawaj teraz z silnikiemco sie nieda?da sie
Jak moja buda dostanie 200km to sie rozpadnieU Ciebie jest lepiej bo sklejona listwami progowymi
Napisałem Ci ,idz na całosc i dawaj Busso
Żeby swap się opłacał to:
– musisz to robić sam
– musisz mieć kompletnego dawcę (najlepiej jakbyś jeszcze nie musiał za niego płacić)
W innym wypadku to jest nieopłacalne finansowo. W praktycznie każdym samochodzie.
Miałem jeden swap. Niby prosty. A i tak było zawsze coś.
Ostatnio edytowane przez jahu ; 21-05-2015 o 23:05
Co do 159 z 3.0 Busso to nie podpuszczajcie;D
Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW