Czyli o jakaś polowe za mało jeśli dobrze kojarzę... Kupiłeś używany przeplywomierz prawda? To kup nowy teraz.
Czyli o jakaś polowe za mało jeśli dobrze kojarzę... Kupiłeś używany przeplywomierz prawda? To kup nowy teraz.
podać komuś FESExp. aby zobaczył to na wykresie? to dziwne już 3-cia przepływa i taki sam objaw ?? wszystkie złe??
a może coś z tym potencjometrem od pedału Gazu??
https://www.youtube.com/watch?v=omBY...ature=youtu.be
nagranie FES
V6 są powody do mruczenia
156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v
Po wuja zaznaczyłeś tyle parametrów, więcej parametrów, wolniejsze logowanie.
Zrób log jeszcze raz, najlepiej na 3. biegu, ale tym razem zostaw tylko te:
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 6406 obr/min
Przepływ powietrza: 497,6 Kg/h
Czas wtrysku: 4,8678 ms
Kąt przepustnicy: 79,78 °
Obciażenie silnika: 34,50 %
Napięcie sondy lambda: 304 mV
Pozycja pedału przyspieszenia: 100,00 %
Ale z tego co widać, to jedziesz cały czas na ubogiej mieszance -> przepływka.
Pozdrawiam,
Adam
A, i jeszcze możesz sprawdzić, czy nie masz dziur w dolocie, bo lewe powietrze będzie zakłócać pracę przepływomierza.
Pozdrawiam,
Adam
nie wiem czy mi laptop wytrzyma taki przejazd bateria null...
mam wszystko szczelne ostatnio nawet wymieniałem uszczelki pod listwami i baranami cały dolot harmonijkę kupiłem zdrową od GTA
hm mam też za ubogą mieszankę jak mam zrobić aby była w porządku?
V6 są powody do mruczenia
156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v
udało się coś tam zrobić, ale oczywiście Log w czasie jazdy nie zapisał się tylko FESExp
fes log tylko na postoju
zrzut ekranu w czasie jazdy
FESExp http://chomikuj.pl/skamyk/Dokumenty
proszę co teraz powiecie
Ostatnio edytowane przez kamien007 ; 26-09-2014 o 10:12
V6 są powody do mruczenia
156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v
Hej, na moje oko coś z przepławką nie tak przy dwóch wciśnięciach pedału gazu na 100% raz jest przepływ 532 a raz 331 przy tym samym napięciu 4.24V
Tak z ciekawości, jak przekładałeś silnik, to przełożyłeś też wtryskiwacze?
To akurat nic nie oznacza, na odcięciu bedą takie wartości.
Dodano po 2 minutes:
To wina logowania. Nie jest w stanie w tym samym momencie dokładnie uchwycić przepływu i napięcia. Wogóle logowanie napięcia przepływki jest bez sensu.
Dodano po 5 minutes:
W 170 sekundzie widać, że coś jest mocno nie halo. Przepływ wraz z obrotami powinien rosnąć, a nie spadać. No i w tym momencie cały czas jedziesz na ubogiej mieszance.
Jeśli to nie dolot i przepływka, to może być źle ustawiony rozrząd.
Ostatnio edytowane przez alterro ; 26-09-2014 o 22:05 Powód: Dodano
Pozdrawiam,
Adam