Pośpieszyłeś się chyba.
Elektryka szyb jest raczej prosta(fajnie się mówi, szczególnie, że sam jeszcze się nie zabrałem za prawą szybę), schemat w załączeniu. Wiązka faktycznie tam idzie, bo przekaźnik jest przed prawym kolanem kierowcy. Ale same przewody rzadko kiedy są winne - problemów szukaj może na początku we włącznikach(obu), potem we wtyczkach, a na końcu w stykach przekaźnika. Chodzi mi o inspekcję wizualną, czyszczenie i zabezpieczenie styków, itp.
Klakson ma ciężkie warunki pracy, więc trzeba od niego zacząć. Podepnij 12V do wtyczki zasilającej klakson(za lewym reflektorem), jak zadziała to sprawdź przekaźnik.
Obrotomierz - sprawdzenie wtyczek w zegarach: +12V na pinie 3 wtyczki A[lewej], sygnał z cewki na pinie 2 wtyczki B[prawa] i masa na pinie 5 wtyczki B i to wszystko, czego potrzebuje ten zegar.