Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Prośba o pomoc w zakupie Alfy 147

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2016
    Auto
    147
    Postów
    4

    Domyślnie Prośba o pomoc w zakupie Alfy 147 - Radom

    Drodzy alfaholicy
    Przede wszystkim chciałbym się ze wszystkimi przywitać, bo to mój pierwszy post na forum. Chciałbym się z Wami skonsultować w sprawie zakupu alfy 147.
    Otóż od jakiegoś już czasu planuję zakup swojego pierwszego samochodu. Niestety póki co jestem jeszcze totalnym laikiem, jeśli chodzi o samochody. W dodatku sytuację nieco (ale tylko nieco) komplikuje fakt, że jestem jeszcze w trakcie robienia prawa jazdy. Póki co mam przejechane 17/30 h, ale instruktorzy generalnie mnie chwalą, więc liczę na to, że w miarę szybko uda mi się to załatwić do konca
    Ostatnio znalazłem ogłoszenie u handlarza na otomoto alfy 147, w której wszystko mi odpowiada - od wyglądu, stanu (zewnętrznego) auta, po wyposażenie, cenę a nawet możliwość zakupu na fakturę VAT. Przyznam, że tym razem się napaliłem Niestety jako laik boję się sam dokonać zakupu. Wprawdzie na forum jest poradnik, jak gadać z handlarzem, ale nie pomoże mi to dużo ze względu na moje nikłe pojęcie techniczne o samochodach.
    Komis jest z Radomia. Czy byłby ktoś z Was (kto jest z Radomia) chętny podjechać ze mną do komisu i przyjrzeć się autu? Chętnie posłuchałbym też jakichś podstawowych porad dla początkującego, jeśli chodzi o eksploatację. Oczywiście przewiduję wynagrodzenie - za laicyzm się płaci ;]
    Myślałem też o zbadaniu auta w ASO, jednak ciężko mi znaleźć jakieś info co do dobrego ASO w Radomiu, w którym znają się na alfach. Może ktoś z Was mógłby polecić jakiś zakład, gdzie mógłbym zbadać samochód?
    Sam jestem z Warszawy i mam 27 lat. A poniżej bohater tematu (mam nadzieję, że ktoś mi nie sprzątnie sprzed nosa ):

    alfa-romeo-147-lift-wersja-ti-1-9-jtdm-150km-skora-navi-dvd-full-opcja-okazja-ID6yimyR