No za moje 164 bo kobite to regularnie tam teges bocian obrabiam a 164 wymaga kasiory więcej niż mojo kobita
No za moje 164 bo kobite to regularnie tam teges bocian obrabiam a 164 wymaga kasiory więcej niż mojo kobita
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW
Darek ja już Twojej chyba rok nie widziałem pod sklepem. W sensie 164
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
7 miesięcy stoi
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW
Ciebie to tez dawno nie widziałem
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW
Trąbie jak Cię widze
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Zasadniczo robię w tej chwili to samo, tzn silnik ze 166 do 164.Poszedłem inną drogą, ale myślę, że się uda.Do gołego silnika ze 166 przekóładam cały osprzęt z przodu ze 164 ze względu na inne umiejscowienie alternatora i pompy wspomagania. Widzę jednak, że miskę też trzeba będzie przełożyć. Kolega zostawił chyba oryginalny rozrząd od 166 , sądząc po mocowaniu góry do nadwozia. Jeśli idę złą drogą to proszę o sugestie. Chyba, że z miską jakieś kwiatki wyskoczą i nie da się do niej upchnąć pompy i trzeba będzie wrócić do rozwiązania ze 166. Tylko jak zasilić z pompy wspomagania listwę ze 164?
Będziesz musiał sobie zakuć dłuższe przewody i polecieć naokoło
Mam gdzieś fotkę takiej rzeźby jak robisz. Też kiedyś połączyłem silnik ze 166 z osprzętem 164. Miska, podpora półosi i chłodnica oleju była od 166.
Prościej zostawić osprzęt od 166 a rurka od pompy do maglownicy pasuje od 156 2.5. Pozostaje problem koła zamachowego. Dwumasa od 166 lub jednomas od 156 2.5. Tylko na jednomasie silnik nie jest wyważony i na wolnych obrotach delikatnie czuć jak pracuje.
Post Litwina:
http://alfaromeo164register.com/view...hp?f=22&t=1459
Ostatnio edytowane przez ar4me ; 12-06-2015 o 20:56
Moje Alfy
AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
AR 166 3.0 Sportronic
AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v
Oraz
Delta III 1.75 k04
Espace IV 3.5
Czy możesz rozwinąć ten temat z kołem zamachowym? Planuje właśnie swap silnika 3,0 24v z 166 do 164. Temat osprzętu znam, ale co jest nie tak z kołem zamachowym? Nie da sie przełożyć koła od 164 do silnika 166?
Zależy co przełożysz że 164. Jak będziesz miał kolo pasowe z nadajnikiem to koło zamachowe może być że 164. Jak założysz kolo pasowe od 166 to potrzebne kolo zamachowe z nadajników. W 166 jest dwumasa. Można założyć od 156 2.5 jednomas. Nie jest wywarzona do 3.0 ale sporo ludzi tak jeździ i jest ok.
Moje Alfy
AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
AR 166 3.0 Sportronic
AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v
Oraz
Delta III 1.75 k04
Espace IV 3.5