Cześć! Przeglądam rynek aut używanych od dłuższego czasu. Głównie swoim zainteresowaniem obejmuje auta typu coupe lub HB w trzech drzwiach. Coś "ala sportowe", z jakimś fajnym silnikiem.
W mojej strefie zainteresowań obok GP 1.4 t-jet jest jeszcze chociażby AR GT 1.9 jtdm (szkoda, że tutaj nie ma t-jeta ).
Aczkolwiek mam pewne obawy, które może Wy mi rozwiejecie. Bowiem, o ile silnik znany i podobno dosyć porządny budową, raczej bezawaryjny to AR nie cieszyła się dobrą opinią na początku wieku. Głównie chyba za sprawą elektryki? Jak to jest w GT? Co lubi tam odmówić nagle współpracy? Jak to jest z kosztami eksploatacji? Na co zwrócić szczególnie uwagę?
Jak poznać przebieg auta? Średnio przy jakim przebiegu zaczyna się przecierać kierownica, puszczają szwy na fotelu kierowcy? Bo mam na oku jeden egzemplarz w okolicy: otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-gt-1-9-jtd-150km-skora-bose-ksenon-alu-17cali-oplaty-ID6yI5Cn.html#xtor=SEC-8
Nadwozie wygląda sensownie, nie ma wielkich różnic w odcieniu, więc jeżeli były jakieś naprawy to być może drobne i zrobione zgodnie ze sztuką. Trochę maska mnie niepokoi, bo na jednym zdjęciu wygląda jakby odstawała. A to w połączeniu z nieciekawie wyglądającym ułożeniem wycieraczek już wygląda podejrzanie. Bo jak patrzę po zdjęciach w google grafika, to pozycja zerowa powinna być trochę niżej. Ciekawy też jest brak zaślepki haka, tzn. zapewne sprowadzana na tirze, kilka sztuk na raz, aczkolwiek znając życie sama zaślepka się już zgubiła
Wnętrze wygląda jeszcze ciekawiej, brak przetarć na kierownicy, fotel kierowcy wygląda sensownie, po za jednym rozdarciem na siedzisku. Szkoda tylko, że to nie beżowe skóry lub bordowe
Teraz jeszcze zauważyłem lewą przednią felgę, jeżeli to zabrudzenie to ok, ale dziwnie jakoś wygląda ;p
Btw. jaka tam skrzynia siedzi? W GP 1.9 jtdm siedzi "słynne" m32, w GT też?