Rozumiem, problem w moim przypadku polega tylko na tym, że nie wiem co potrzeba konkretnie z fmic żeby to podłączyć. Podpowiedział byś mi konkretnie co potrzeba i w jakich ilościach ???
Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka
to juz chwile temu robiłem i za bardzo nie pamietam..... ale ja mam całe rury spawane i sylikony mam tylko na wejsciu/wyjsciu ( 4 sztuki w tym 2 są przejściowe 54 na 57/to sa te chyba przy IC, bo juz nie pamiętam gdzie które srednice były ) rury (54mm) chyba ok.2,5 m i chyba 4 kolanka pod 90 i 2 pod 45 .... i całe ruru spawane pod auto, cięte kolanka i pasowane by o nic nie wadziło najlepiej zamówić co z grubsza i się bawic zeby to doposowac ewentualnie cos potem dokupić, lub wziąść wiecej kolanek i potem sprzedać jak zostanie.... niektórzy znów robia proste rury i wszytskie kolanka sylikonowe wtedy samemu to szybko zrobisz bez spawania.... ale według mnie ładnej jest jak wszystko spawane
Najładniej to jest z giętej nierdzewki. Bez rzeźby w dodatku potrzebne tylko 3 kolanka. Miałem taki zestaw kiedyś w 147.
Panowie podepnę się sprowadziłem sobie taka 147 jtdm 120 km 400tys na zegarach ,pali, jeździ jak marzenie bezpiecznie do jakiej mocy można podnieść bez przeróbek i ingerencji .DZIEKI WIELKIE
Jeżeli wszystko jest OK z wtryskami i turbem to tak do 150-160KM zmianą mapy możesz ją bezpiecznie podciągnąć.
Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka
tak jak wyżej ok.150- kuni
Dzięki pozdrawiam